Welkom! Vliegtickets en accommodatie geboekt.

Hallo allemaal en welkom op onze nieuwe reisblog!

Deze vakantie naar Orlando wordt onze derde grote vakantie samen.

In het verleden zijn we naar Denemarken (2015) en Californië (2016) geweest. Klik op de links om de reisverslagen te lezen.

Sinds ik (Brigitte) in 2012 naar Florida ben geweest voor de pretparken en een bruiloft wil ik terug. Tijdens de vorige reis heb ik alleen de Universal parken en Seaworld aangedaan, maar ook Disney wil ik graag meemaken. Gelukkig wil Mark dat ook dus besloten we samen om volgend jaar naar Orlando te gaan.

We vliegen in augustus met Delta non-stop van Amsterdam naar Orlando International Airport (MCO).

De terugreis is drie weken later. We hebben gekozen voor Delta Comfort+ vanwege de extra (been)ruimte, betere maaltijd en priority boarding.

Het volgende op onze lijst was een accommodatie dichtbij Disney zoeken. Ik zou erg graag een keer in een Disney hotel willen slapen, maar dit keer kozen we voor een Airbnb in Kissimmee.



Nu we het belangrijkste geregeld hebben gaan we op ons gemak op zoek naar een huurauto en naar entreetickets.

Reacties

Populaire posts